Stampin' Up!

Stampin’ Up! – Sweater Weather

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie deze herfstachtige kaart delen! Sweater Weather is mijn favoriete weer! Lekker een trui aan op de bank met een mok warme chocomel ๐Ÿ˜‰

Schermafbeelding 2017-10-30 om 18.45.52

Voor het stempelen van de achtergrond heb ik het blaadje uit de Bunch of Blossoms stempelset. Deze heb ik meerdere keren gestempeld in de kleuren: Pumpkin Pie, Daffodil Delight, Cherry Cobbler en Garden Green.

Schermafbeelding 2017-10-30 om 18.46.15

Voor het stempelen van de tekst heb ik de letters uit de Labeler Alphabet stempelset en Memento inkt gebruikt. Ik heb de achtergrond vervolgens op een stuk Pumpkin Pie geplakt en daarna op een Whisper White kaartbasis.

Ik hoop dat jullie deze kaart net zo leuk vinden als dat ik hem vind! Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! ๐Ÿ™‚

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! ๐Ÿ™‚
Copy of Copy of Creative Watermelon-3

 

2 thoughts on “Stampin’ Up! – Sweater Weather”

Geef een reactie

