Stampin' Up!, Stampin' Up! Workshops

Get the Party Started – Creatieve Stampin’ Up! Workshop

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie de nieuwe Workshopdagen datums delen! De datums zijn geprikt, de zalen gereserveerd en de zin was er al heeeeel lang 🙂 Ik ben een beetje laat met het delen van deze info, maar door stage heb ik nog niet echt tijd gehad hiervoor 😉

Get the Party Started – Zeist

Get This Party Started

Kom jij ook naar de Stampin’ Up! workshop in Zeist van Hélène den Breejen en mij? Deze Stampin’ Up! workshop vind plaats op 20 Januari in Amandelhof, Zeist.

Mijn moeder en ik gaan voor deze dag mooie en leuke projecten voorbereiden! Je kunt hierbij denken aan kaarten, doosjes en verpakkingen. 🙂

De kosten voor deze dag zijn €40,00, dit is incl. een goed gevuld Stampin’ Up! materialenpakket, een stap-voor-stap tutorial en koffie/thee met wat lekkers! Voor tussen de middag verzorgen wij een eenvoudige lunch! 🙂

Ook Stampin’ Up! Demonstratrices zijn van harte welkom!

Om je in te schrijven voor de Stampin’ Up! workshop van 20 Januari in Zeist kun je een mailtje sturen naar info@helenedenbreejen.nl óf door HIER te klikken. 🙂

Get the Party Started – Dordrecht

Get This Party Started-2

Kom jij ook naar de Stampin’ Up! workshop in Dordrecht van Hélène den Breejen en mij? Deze Stampin’ Up! workshop vind plaats op 20 Januari in Dubbelmonde, Dordrecht.

Mijn moeder en ik gaan voor deze dag mooie en leuke projecten voorbereiden! Je kunt hierbij denken aan kaarten, doosjes en verpakkingen. 🙂

De kosten voor deze dag zijn €40,00, dit is incl. een goed gevuld Stampin’ Up! materialenpakket, een stap-voor-stap tutorial en koffie/thee met wat lekkers! Voor tussen de middag verzorgen wij een eenvoudige lunch! 🙂

Ook Stampin’ Up! Demonstratrices zijn van harte welkom!

Om je in te schrijven voor de Stampin’ Up! workshop van 27 Januari in Dordrecht kun je een mailtje sturen naar info@helenedenbreejen.nl óf door HIER te klikken. 🙂

 

Deze twee workshopdagen zijn helemaal identiek aan elkaar. Het enige verschil is de locatie en de datum 😉

Mail voor meer info of om je op te geven naar info@helenedenbreejen.nl
Groetjess! 🙂

Hélène & Kayleecropped-schermafbeelding-2017-06-25-om-15-25-00.png

 

 

 

Geef een reactie

