Stampin' Up!, Stampin' Up! Stampin Blends, Stampin' Up! Technique, Stampin' Up! Youtube Video, Youtube Video

Stampin’ Up! – Stampin Blends!

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie alles delen wat jullie moeten weten over de nieuwe Stampin blends! Stampin Blends zijn de nieuwe alcohol markers van Stampin’ Up! die sinds 1 November te bestellen zijn! ๐Ÿ˜€ Bij deze stiften hoort ook een onwijs leuke stempelset en een super gave kaart kit! (Deze zijn allemaal op de site van Stampin’ Up! te vinden ;))

Schermafbeelding 2017-11-05 om 18.26.25.png

Stampin Blends zijn alcohol-based markers. Dit betekent dat je het afdrukje dat je wilt inkleuren gewoon kunt stempelen met Memento inkt (ook deze is te bestellen bij Stampin’ Up!).

De Stampin Blends hebben 2 punten op elke stift zitten. Je hebt een kleine punt en je hebt een grotere flexibelere punt. Hierdoor kun je de Stampin Blends voor zowel grote als kleine oppervlakken gebruikten! ๐Ÿ™‚

Dit zijn de kleuren waarin de Stampin Blends verkrijgbaar zijn. Per kleur heb je 2 stiften, een lichte en een donkere, deze kun je los bestellen (alleen licht of alleen donker) of als een combo bestellen (licht en donker). Door het gebruik van 2 stiften kun je diepte aanbrengen in je afdrukje.

Naast deze kleuren zijn er nog 3 stiften verkrijgbaar namelijk Ivory, Bronze en de Colorlifter. Ivory en Bronze zijn meer huidskleuren en de Colorlifter is een stift waarmee je de kleursterkte kunt afzwakken.

Ook wil ik in dit bericht het filmpje van mijn moeder nog even delen ๐Ÿ˜‰ Mochten jullie namelijk alles willen horen ipv lezen dan beveel ik zeker dit leuke filmpje aan! ๐Ÿ˜€ Natuurlijk zijn er ook filmpjes van Stampin’ Up! zelf op Youtube te vinden waarin ook uitleg en dergelijke gegeven wordt! ๐Ÿ˜‰

Ik hoop zelf ook gauw aan de slag te gaan met de Stampin Blends! Ik zal dit dan ook gelijk delen!

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de Stampin Blends als dat ik ben!!ย Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! ๐Ÿ™‚

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! ๐Ÿ™‚
Copy of Copy of Creative Watermelon-3

Geef een reactie

