Stampin' Up!

Stampin’ Up! – Hearts Come Home

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie dit leuke doosje delen dat ik heb gemaakt! In dit doosje passen 4 standaard waxinelichtjes. ๐Ÿ™‚

Schermafbeelding 2017-11-05 om 19.24.56.png

Het doosje zelf heb ik gemaakt met het Envelope Punchboard. Ik zit te denken om van dit doosje ook nog een filmpje te maken, maar daar zit ik nog een beetje over te twijfelen ๐Ÿ˜‰ Dus mochten jullie advies hebben, ik hoor het graag! ๐Ÿ™‚

Ik heb voor het doosje als basis Basic Black Cardstock gebruikt. Dan is de 1e laag daarop Old Olive Cardstock en de laag daarop is een stuk DSP uit het Merry Little Christmas DSP pak.

Schermafbeelding 2017-11-05 om 19.25.15

Ik heb vervolgens een stuk Linen Thread 3x om het doosje heen gedaan en vastgezet. Dit vond ik het doosje net iets leuker maken. ๐Ÿ˜‰ De tekst die ik heb gebruikt komt uit de stempelset ‘Hearts Come Home’. Deze tekst heb ik met Wit Embossingpoeder geembost op een stuk Basic Black Cardstock. Dit stuk heb ik vervolgens op maat gesneden.

Ik hoop dat jullie deze doosje net zo leuk vinden als dat ik hem vind! Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! ๐Ÿ™‚

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! ๐Ÿ™‚
Copy of Copy of Creative Watermelon-3

4 thoughts on “Stampin’ Up! – Hearts Come Home”

Geef een reactie

