Stampin' Up!

Stampin’ Up! – Pieces & Patterns

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie dit notitieboekje delen dat ik heb gemaakt! Dit notitieboekje (A5) heb ik bij de action gekocht en aangekleed met Stampin’ Up! producten.

Schermafbeelding 2017-11-07 om 09.12.36

Voor de achtergrond van dit notitie boek heb ik de Playful Backgrounds Stempelset gebruikt samen met Emerald Envy Inkt. Ik vind zelf de Playful Backgrounds ontzettend goed passen bij de Pieces & Patterns Stempelset en zal deze combinatie dan ook zeker vaker gebruiken. ๐Ÿ˜‰

Schermafbeelding 2017-11-07 om 09.12.55

De tekst ‘Hello There’ komt uit de stempelset Pieces & Patterns en is gestempeld met Sahara Sand inkt. De fotografie gerelateerde plaatjes die om de tekst heen zitten komen uit het DSP Pick a Pattern en zijn met de hand uitgeknipt. ๐Ÿ˜‰

Ik hoop dat jullie dit notitieboekje net zo leuk vinden als dat ik hem vind! Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! ๐Ÿ™‚

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! ๐Ÿ™‚Copy of Copy of Creative Watermelon-3

2 thoughts on “Stampin’ Up! – Pieces & Patterns”

Geef een reactie

