Stampin' Up!, Stampin' Up! Tutorial

Stampin’ Up! – Theeverpakking Met Tutorial Deel 1 (Feat. Hélène den Breejen)

Hoi allemaal!

Rond dit tijdstip zullen mijn ma (Hélène den Breejen) en ik onderweg zijn naar OnStage in Utrecht en ik heb er zoooooo veel zin in! 😀 We hebben voor de blogpost van dit weekend samen een project gemaakt mét tutorial! We hebben het project allebij 2x gemaakt (deel 2 komt morgen 😉 )

Het zal niet zo zijn dat ik vanaf nu altijd in het weekend blogberichten zal plaatsen, maar het zal wel af en toe voorkomen dat mijn ma en ik dit soort dingen samen plaatsen 😉 Voor nu kun je zowel hier als op het blog van mijn ma (KLIK HIER) kijken naar deel 1 van deze Theeverpakking! 🙂

 

Dit is de voorkant van deze Theeverpakking. Ik heb bij deze versie gekozen voor een kerstthema en daarom heb ik gebruik gemaakt van het Quilted Christmas DSP. Ook heb ik Crumb Cake en Real Red Cardstock gebruikt en een heel klein beetje Gold Foil. 🙂

 

Dit is de binnenkant van de Theeverpakking. Er is hier ruimte voor 4 theezakjes. Ik heb voor de zakjes Garden Green Cardstock gebruikt en voor de tekst de Labeler Alphabet Stempelset. Ik heb de aankleding van de gehele verpakking redelijk simpel gehouden zodat alles goed tot zijn recht komt! 😉

 

Tutorial - Theeverpakking-2

1. Buitenkant:
– Snij een strook Cardstock van 24 x 7,6 cm.
– Ril deze (met de 24 cm kant omhoog) op 4 – 6,5 – 14 – 16,5 cm.

Schermafbeelding 2017-11-05 om 20.12.07
2. Pocket voor Theezakje 1:
– Snij een stuk Cardstock van 14,8 x 15 cm.
– Ril deze (met de 14,8 cm zijde omhoog) op 7 – 14 cm.
– Draai je papier (nu de 15 cm kant omhoog) en ril op 7 – 8 cm.

15 cm met
3. Pocket voor Theezakje 2:
– Snij een stuk Cardstock van 14,8 x 16 cm.
– Ril deze (met de 14,8 cm zijde omhoog) op 7 – 14 cm.
– Draai je papier (nu de 16 cm kant omhoog) en ril op 7 – 9 cm.

16 cm met

4. Afwerking:
– Vouw alle gerilde lijnen goed met een bonefolder/vouwbeen.
– Plak de 2 pockets vast en plak deze in elkaar zodat je een totaal van 4 pockets krijgt.
– In de lange strook kun je nu de pockets plakken zodat je Theeverpakking in elkaar zit.
– Je kunt nu naar smaak je Theeverpakking aankleden! 🙂

 

Vergeet vooral niet om bij mijn moeder langs te gaan voor haar ontzettend gave versie van deze Theeverpakking (KLIK HIER). Morgen kun je op allebij onze blogs een tweede versie van deze verpakking vinden!

 

Ik hoop dat jullie deze verpakking net zo leuk vinden als dat ik hem vind! Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! 🙂

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! 🙂

Hélène & Kaylee

IMG_7357-2

 

4 thoughts on “Stampin’ Up! – Theeverpakking Met Tutorial Deel 1 (Feat. Hélène den Breejen)”

Geef een reactie

