Stampin' Up!, Stampin' Up! OnStage, Stampin' Up! Swap

Stampin’ Up! – OnStage Teamswaps en Fun!

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik met jullie mijn Teamswaps delen die ik had gemaakt voor OnStage van 11 November 2017.  OnStage is een evenement georganiseerd door Stampin’ Up! zelf.

Dit jaar was OnStage in de Jaarbeurs in Utrecht! Het was ontzettend gezellig en ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende keer!

Schermafbeelding 2017-11-12 om 18.22.10.png

Dit is de Teamswap die ik heb gemaakt voor alle teamleden (uit het team Lovely Stampers van Hélème den Breejen) die aanwezig waren bij OnStage! Het is een redelijk eenvoudige swap, maar ik wou toch wat gemaakt hebben! 😉

Voor mijn swap heb ik gebruik gemaakt van de stempelsets ‘Lemon Zest’ & ‘Pop of Paradise’. Verder heb ik Memento (zwart), Daffodil Delight (geel), Tangerine Tango (oranje) en Garden Green (groen) inkt gebruikt.

Dit alles heb ik geplakt op een stuk Whisper White (wit) cardstock en dat heb ik weer geplakt op een stuk Crumb Cake (kraft/bruin) cardstock.

Dan een aantal leuke foto’s van afgelopen zaterdag! Ik heb zoveel nieuwe mensen ontmoet, maar ook een hele hoop mensen weer gezien die ik al een hele tijd niet meer gezien had!

IMG_0131

Ook wil ik in dit bericht mijn ma feliciteren met haar behaalde resultaten!! Ze is 3e geworden van alle demonstratrices van Nederland en dat is iets waar je trots op mag zijn mam! Ik ben in elk geval heel trots!! ❤

Ik hoop dat jullie de swaps en foto’s net zo leuk vinden als dat ik ze vind! Laat het vooral weten door hieronder een reactie achter te laten! 🙂

Mocht je nog vragen hebben of een bestelling willen plaatsen dan kun je me een mailtje sturen via: creativewatermelon@outlook.com

Bedankt voor het langkomen bij dit blogbericht!

Groetjess! 🙂Copy of Copy of Creative Watermelon-3

Geef een reactie

